خجسته باد پنجمين سالگرد مشعل
حساس اوريا حساس اوريا

دوست گرامي مصطفي روزبه

 

پنجمين سالگرد ماهنامهء وزين مشعل را به شما و همکاران قلمي تان تبريک و تهنيت گفته و مشعل را چون آفتاب تابستاني وطن پرفروغ و پر حرارت مانند آسمان آن ديار نيلگون و با درخشش،صاف و منزه و در تاريکي ها پر ستاره و روشن مي خواهم .

ماهنامه مشعل در زنده گي چهارساله اش آنقدر خارق العاده درخشيد که اشعهء درخشانش در زوايای مختلف در سراسر جهان به خواننده گانش فروغ افروخت و بر ما برکت علمي بخشيد.

مشعل اسلوب رياليزم را همچنان که انگلس مي گويد :(( حقيقت جويي و حقيقت گويي در ايجاد خصلت ها در شرايط  واضاع ممد مي باشد)) در سرلوحه کار خويش قرار داده و در اين راه با افتخار برای دفاع و مبارزه در راه آزادی بيان دروطن محبوب القلوب ما افغانستان،تنوير اذهان و سمت و سو دادن روشنفکران دگرانديش در راه خدمت به انسان زحمتکش کشورما کارهايي پر ارج انجام داده که همواره در تاريخ مطبوعات مترقي افغانستان ماندگار خواهد ماند.

مشعل ما چراغ بدست راه آزادی،استقلال،حريت و وطن دوستي است.اين قدسيت را مشعل تحکيم نموده و دموکراسي واقعي را به فرزندان صديق وطن به ارمغان آورده است ،پس برماست که مشعل را همواره فروزان نگهداريم .

روزبه عزيز!گفتني است که نقش شما در پيشبرد کار اين ماهنامه وزين نهايت ارزشمند و درخور ستايش بوده و باعث افتخار و سرفرازی همه دوستداران مشعل مي باشد که مبارک تان باد !

 

 

شهراستکهلم

 


April 20th, 2007


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها